Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2007 01:02 - mn qki
Автор: play4eto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 825 Коментари: 0 Гласове:
0



Сама съм.Спомням си за отминалите дни,когато бях безкрайно щастлива,когато аз и ти се обичахме.Как мога да те забравя,като те обичам толкова силно?Лесно ли се забравят тези нежни очи,които ме пронизваха при всеки поглед.Как да забравя топлите ти устни,които изгаряха моите при всяка целувка,силните ти ръце,които страстно ме прегръщаха...Как да те забравя?Ти плени наивното ми сърце и го направи неспособно да обича друг.Защо си тръгна?Защо?Сега си далече...там при нея,и чакаш тя да те обикне,така както те обичам аз.Как можеш да вярваш,че тя ще те обича така искрено и всеотдайно,както аз?Не,тя с нищо не може да заеме мястото в сърцето ти,отредено за мен,тя с нищо не може за запълни празнотата в душата ти след нашата раздяла.Знам,че и ти няма да забравиш нашето минало,защото то беше приказно,макар и кратко.Аз знам,че ме обичаш и ще ме обичаш!Зная го...    


Тъжна съм!Тежи ми нещо на сърцето-ти-мисълта за теб!Ти,който си играеш с мислите ми.Този,който искам да притежавам дори само на сън.Този,който търся и желая.Ти,който ме нараняваш с всеки твой поглед.Когато ме гледаш сякаш хиляди игли се забиват в сърцето ми.Грях ли е да те обичам?-се питам аз.Грях ли е да се нуждая от теб и твоята нежност?Грях ли е да си мечтая за теб,за запленяващата ти усмивка и чаровните ти очи?Ако е грях значи съм най-голямата грешница на света,защото те обичам тъй силно,че за нищо не бих се отказала от теб! За нищо!!!

Намразих очите си,така невинни и спокойно,защото го търсеха,защото копнееха за него,за неговия поглед.
Намразих ръцете си,защото го търсеха,защото се опитваха да го докоснат.
Намразих сърцето си,което с нищо не бе заслужило всичко това,но защо трепваше при неговата поява,защото биеше така лудо за него...само за него!!!
Намразих душата си,която всеки ден ми повтаряше,че го обичам,сякаш можех да го забравя...    

Когато нещо скъпо си отива,
не се моли,не се опитвай да го спреш.
Не се вини за неговите грешки,
не казвай “виновната съм аз!”
Когато с друга ти го видиш,
спокойно ти го отмини,
не искай стари сметки да разчистваш,
тъй повече ще те боли!
Когато нещо скъпо си отива,
не се моли,не се опитвай да го спреш,
ако истински си го обичала
тези думи знам ще разбереш!!!


Какво,че почти не те познавам?Какво,че не знам нищо за миналото ти,за приятелите ти,за самия теб?Има ли значение това,щом сърцето стене,когато те няма и бие лудо,когато си до мен?
Защо да отричам и да лъжа себе си,като казвам,че думите,докосванията,целувките за мен нямат смисъл?Как да кажа,че не значат нищо,след като са всичко?
Как да кажа,че не ме интересуваш,след като те търся дори там,където не си?Всеки шум ме кара да потръпвам,всеки звук ме кара да се обърна и да проверя не си ли ти...
Аз знам,че си замина.И знам,че там е твоят живот.Но как да не те искам,след като още усещам аромата на тялото ти,чувствам целувките ти върху себе си,гласът ти кънти в ушите ти.
Искам пак да си до мен.За още няколко дни с теб бих дала всичко.Знам,че няма да си само мой,че нямаме бъдеще...знаех го още в началото,когато те изгубих,преди да те спечеля...

 


Две сълзи падат,
гонейки се в самотата.
Две ръце се пускат,
казвайки си “сбогом”
в нощта.
Две сърца бият,
разделени във вечността.
Две души си тръгват,
страдайки от любовта.
Две устни се сливат
за последен пат в света.
Сега телата ще си идат,
без да си спомнят за мига.
Те ще помнят само болката от любовта,
и ще се питат заслужаваше ли си това...

 

ДАР


Няма ли да дойдеш пак-последно като за раздяла и душата потънала в мрак да бъде пак засмяна?Няма ли да ме прегърнеш пак с твоите ръце,аз знам,че няма да се върнеш и това разкъсва моето сърце!За последно ми кажи,че ме обичаш,за последно днес ме целуни,със страстта и нежността,с които някога първата целувка ми дари.
И за нас да бъде този спомен вечен,приложно запечатан в паметта.
Ще те помня аз като човека,който ме научи да обичам и омразата в мен дари,
а после чувствата, градени с много труд без капка съжаление разби.
Научи ме безпомощно да страдам.Научи ме да бъда вярна.Научи ме безмилостно да наранявам и за това съм ти най-благодарна! Ще бъда твое копие същинско.
Познавам те-ти беше моя господар.Ще бъда като тебе безпощадна,достойна притежателка на твоя дар!!!

 

Далече си,не мога да издържам,побърквам се от тая самота!Обичам те и искам да те имам и днес и утре и до края на света!Далече си,а толкова ми липсваш,желая да си винаги до мен,да ме прегръщаш и да ме целуваш,нощта да се превърне във светъл ден!

 

Вървя сама по тихата алея,
с наведено от скръб лице,
а ти вървиш отпред с нея,
момичето,което те отне.
Вървя,а кестените стари,
край мен отронват нежни цветове,
ухаят рози,бужури аленеят,
но пак е тъжно моето сърце!!!
_________________
ще бродя с длани,където искаш ти! ще пускам палаво език,където искам аз! ще ме изпиваш яростно с о4и и ще се молиш двамата да сме сами!!


Обичам те! Не заради милите ти очи, не заради прекраскана усмивка. Обичам те заради самия теб.
Обичам те, не защото така пожелах или защото ти поиска!Обичам те, защото така нареди сърцето ми.
Обичам те не защото всички го казват или защото не искам да бъда сама, а защото такава беше съдбата ми.
И дори да ме оставиш и да забравиш моето лице, дори и да отидеш ти при друга любовта ми няма да умре.
Върви си ако искаш, но вземи и моето сърце, защото то отдавна ти принадлежи.
Върви да търсиш щастие далеч но ако поискаш някой ден при мен се върни аз все още ще съм твоя, защото просто те обичам!

Ве4ер е и отново се видяхме.
Мина време от последния път.
Тогава ние шанса си пропиляхме.
Но сега аз съм на кръстопът.
Какво да правя?Ти или той?
Умът ми няма покой.
Но той е с друга в този 4ас
И своя избор направих аз.
Дали сгреших-не зная.
Вси4ко ще се разбере накрая.
Тази нощ с теб бях,
но за целувките му аз копнях.
Вместо той,прегръщаше ме ти.
Не трябва да вярвам на своите ме4ти.
Сега аз твоите целувки желая.
Объркана съм.За какво да ме4тая?Ще дойдеш при мен
и в теб аз ще се притисна.
Но утре ли ще е този ден,
когато лиубовта здраво ще стисна?
Ти и той-толкова разли4ни
и по своему романти4ни.
Два пътя-кой да поема?
Решение важно трябва да взема.
Достижим искам да е края.
С кого ли ще съм в рая?

 

1 Времето казват, лекувало всичко
И заличавало всяка следа.
Казват, че с времето болката спира,
Казват, че с него изчезва скръбта.
Странно, но мина толкова време.
Толкова нощи лежах в самота.
Чаках, умирах, крещях и се молех,
Ала уви, не умря любовта.
Нито сърцето ми спря да те търси.
Нито душата- към теб да лети.
Не успях да изтрия и сълзите в очите си,
Не престана и болката в мен да гори.
Може би трябва още да чакам.
Може би има твърде много неща,
Дето в нощите дълги за теб ми напомнят,
Дето още задържат във мен любовта.
Времето казват, лекувало всичко.
И заличавало казват тъгата.
Моля те, време, поспри и до мене,
Ела, излекувай душата.


2 Боли ли те?И мене - многоАз живея и отмирамдни и нощи на тревога
Прости,че си отивамА колко още те обичам!
Не мисли, че забравила съм как се денем пред тебе вричах
и как нощем те виждах насън
И ти ме обичаш още
Помниш как ме целуваше,
как ме галеше нощем
Никога не ме ревнуваше...
Боли ни!И двамата много.
Че няма вече "ние"не вярвам!Не мога
от себе си да те изтрия.Прости ,че си отивам
Дни и нощи на тревога аз живея и отмирам
Боли ли те?И мене -много.

................................................................................................
3 Разделихме се, защо така?
Разделихме се, макар и със тъга.
Разделихме се със сълзи на очи,
Защо да си тръгна ти ми позволи?
Обичам те и искам аз да изкрещя след теб,но мъката гори сърцето ми дори.
Защо се разделихме аз и не разбрах?
Ти също май не знаеше защо.
Аз знам ще ме запомниш ти,
целувката ми устните ти ще гори.
Ще помниш ти,ще помниш моите сълзи.
И като клада тебе ще гори, мига когато ти ни раздели.

4 Понякога е трудно да отминеш,
Понякога не можеш да простиш
И случва се, сърцето ти да страда,
А ти напред да трябва да вървиш.
Боли, когато любовта си тръгва,
Боли когато, дълго си сама.
И много пъти искаш да забравиш,
Но как ли се забравя любовта?
И тръгваш пак самотна и ранена,
По пътя изтъкан от тишина,
Напред вървиш, назад те тегли нещо,
Душата ти копнее, за дома.
И спомняш си за миналото щастие,
За хиляди изгубени мечти.
За блясъка красив в очите му,
За болката която те гори.
Но ти не спирай, няма да го върнеш,
Дори сърцето друго да шепти.
Понякога е трудно да отминеш,
Но само тъй ще спре да те боли

 

Усетих, че ме искаш
от суета човешка
и направих с тебе
най - голямата си грешка.
Ти целия оказа се измама
и обич в тебе няма.
"Не съм повърхностен"
ми казваше, нали,
но нещо май не ти личи!
Обичах те, това не си рабрал,
а в сърцето мое беше крал.
Реши от мене да си тръгнеш,
просто гръб да ми обърнеш.
Остави ме да гасна във забрава,
но споменът за теб остава.
Сега от болка дните са пропити,
а сълзите- скрити.
Във виното червено мъката си давя,
но не вярвам аз да те забравя!


Всичко свърши неусетно,
като миг, забравен в тишина,
като приказка вълшебна,
която слушах във нощта.
Времето безумно ни повлече,
превърна сякаш в миг нощта,
остави ни във тъмнината,
заслушани във песента.
Нощта си тръгваше на пръсти,
притисната от огнена зора,
слънцето след нея се усмихна,
всичко вече опустя.
Аз вървях загледана в паважа,
сякаш търсех твоите следи,
сякаш още те виждах,
сънувах твоите очи...
Оттук нататък нищичко не исках,
само да те срещна пак,
думите ти в мен звучаха,
те за мене бяха знак.

Живееш, бориш се и се предаваш,
опитваш се да бъдеш просто глас,
оттекващ във измислена реалност
и в миг изчезва личното ти "Аз"...
Не спира в мен духът да се бонтува,
не може и часовникът така да спре,
вината върху нас с бои рисува,
а споменът за грешките реве.
Душата стене, а къде е краят?
Страх единствено човек бере,
хвърчила напът към рая
излитат от отчаяно сърце...
Днес свещта ни шепне за забрава
и пламъкът сълзите ни гори,
в животът лошото минава,
защо затвори своите очи

 

Очите ти, по - силни от море,
плениха моето сърце.
Още щом те зърнах влюбих се във тебе, но уви,
моите красиви чувства ти разби
После се поколеба
и веднага пламна любовта.
По цял ден аз очаквам да те видя
и в прегръдките ми пак да те усетя.
Зърна ли те аз за миг дори,
сърцето ми започва да тупти.
В прегръдката ти аз се сгушвам пак,
но в сърцето тлее мрак.
Един въпрос ме мъчи сега,
кажи, гори ли още в тебе любовта?
Пак заспивам уморен.
Нощем сънувам че си с мен.
Събудя ли се сутринта,
веднага обзема ме тъга.
Сякаш ти магия ми направи
да не мога аз да те забравя,
безкрайно те обичам знай,
че на любовта ми никой няма да сложи край!


Искаш ли да се усмихна,
да кажа две нежни слова,
или да остана притихнала
като нежна роза в нощта.
Искаш ли да те погледна,
да видиш моите очи,
как искат да ти кажат,
че нещо в мен гори.
Искаш ли да те докосна,
с нежна, пареща ръка
и да се опитам да покажа,
че само теб ценя в света?
Искаш ли да полетя,
да се преборя със мъглата,
да сложа ангелски крила
и може би ще те видя в далечината, може би...


Дали аз бях виновна,
в сърцето ти забих отровна
една стрела с безброй игли,
от които не боли, нали?
Или пък боли, но малко,
е, тогава жалко, жалко...
Не искам аз да те боли,
огън в сърцето да гори.
Без мое разрешение,
без елементарно позволение
се таз стрела заби,
надявам се, че не боли...

 

Ако можех да създам момче,
което мене да обича страстно,
да ме желае нощ и ден
и с чувствата си той да е наясно.
Ако можех да го сътворя
красив и нежен, мил и силен,
истински да бе за мен
и в любовта към мен да е безсилен.
Ако можеше да ме усеща
като част от неговото тяло
и струна нежна в мене да докосва
и да сънувам с него в бяло.
Ако можех бих го сътворила,
бих се борила за него,
бих стените разрушила,
бих убила даже свойто его

Все тайно идваш в моя сън, тъй тихо,
с усмивка плаха, в учите ти - искри.
И ангелите черни пак не ме откриха,
заради теб и твоите лъчи.
Усмихваш ми се някак мило, нежно,
целуваш ти душата ми със жар.
Разглеждам те, защото си тъй необикновена,
защо ме караш да потръпвам цял?!
Сънувах те но и в деня ти беше моя,
обгърнала сърцето ми с ръце.
Тъй близо си до мен, и тъй далече,
но истината неизбежна знам.
Не би могла със мене ти да бъдеш,
мечтата своя трябва да предам.


Не си отивай ти така,
не искам пак самотата да прегърна
не искам пак със сълзи във очите
от вратата да те върна.
Искам сам в прегръдките ми да се върнеш,
със нежност устните ми да целунеш,
само мой да бъдеш ти
и мечтите ми с любов да сбъднеш.
Искам между теб и мен да пламне любовта
и да се превърне в наша златна съдба.
За мен да правиш чудеса,
най - скъпа аз да съм за тебе в света.
Това е моята мечта...

 


Остави ме сама.
Отне ми любовта.
Една мечта умря в нощта.
Превърна се в сълза.
Една любов отиде си от мен,
оставяйки света студен.
Една вълна от мен открадна
токоз топлина...
Една сълза стича се сега
крие моята тъга...
Един живот умира с любовта
за да се роди отново в пепелта.

Lady Flirt
Облаците ще те понесат във Рая,
с птиците ще полетиш.
И тогава пак ще страдам и ще мисля
дали над мене още бдиш.
Лъчите погали с последно сбогом
и залеза с поглед изпрати.
За мене залезите ще останат много,
но един единствен ще си псомням винаги.

Емил, Пловдив
Сърцето ми тъй нежно те обикна,
отдаде се на теб и любовта,
ранено е но то към теб привикна,
убито бе от огъня на любовта.
И силно чувство в мене породи се,
душата ми откри във теб човек,
на който може вечно да разчита,
във твоите ръце съм огън вместо лед.

Снежина Грънчарова, Плевен
Мога да виждам нощта без луна.
Мога да виждам без слънце деня,
но без тебе не мога, не мога.
Ти си моето слънце в деня.
Ти си мойта луна във нощта.
Ти, само ти.
Светъл лъч в тъмнината,
мило дихание в самотата,
нежна музика в тишината,
ти мое момче. Ти, само ти.

Отровно някой галеше косите,
а друг с целувка силите ми прикова.
За мен изгряха днес звездите,
но с болката съм пак сама.
Опитах от ненужни ласки
и влюбвах се отново във земята.
Износих всички тъжни маски,
но всъщност празна е душата.
Не ме оставяй сама...
под дъжда ще стоя и ще плача.
Не ме забравяй сега -
не мога по корем да се влача.
Гласът ти ме носи по ноти от смях-
съдбата се хлъзга по релсите пак.
Голямо дете и една малка жена,
усмивка във болката,
сърце във пръстта.
Аз съм нежност, любов, лъч във нощта -
аз съм всичко но не и игра...
_________________

 

едни о4и не мога да забравя
едни очи ме карат да не спя
едни очи в сърцето ми остават и страшно като въглен ме горят
аз искам да забравя но не се забравя лесно любовта
едни очи ме лъгаха жестоко и никога няма да им го простя!


Дълъг беше моя път до тебе,
Търсеше те цял живот по4ти
И през тъжни срещи лъкатуши
На който идваше не ти.
И догдето стигна твоя поглед,
Сенки прекосих и шум нелеп,
Но през себе си пропущах само
Чисти тонове-заради теб
Аз изплаках всяка твоя ласка,
Браних я преди да се роди
И отглеждах срещата ни бъдна
Търпеливо в свойте гърди
Дълъг беше моя път до тебе,
Толкоз дълъг, 4е когато сам
Ти пред мен най-подир застана,
Теб познах, но себе си-едвам.
Бях от мъките така прозра4на-
4ак до дъно да ме про4ете6.
Бях от тържество така лезкрайна,
4е ти трябва6е при мен да спреш!!
edni4ko ot men dano da vi haresa

1. Живота не е лесен и никога няма да бъде, но ти имаш приятели и един от тях съм аз!
2. Всеки час по една роза. Всяка минута по една усмивка... Всяка секунда по една целувка ... и безкрайно обич, единствено и само за теб!
6. Видя ли твоите две очи страстта в мен започва да го и макар, че го отричам ти знай, че много те обичам.
7. Обичам те, защото ти първи плени моето детско сърцеи ме накара да вървя по един път, по пътя на любовта.
8. Без теб не мога разбери. Без теб сърцето ме боли. Без теб еее тъжна моята младост. Без теб за мен няма радост.
9. Отивам си защото те обичам. Целувките си с друга сподели. Но не бъди към нея безразличен, а цялата си обич й дари.
11. Обичам те и пак ше те обичам, дори да ме презираш ти. Сърцето си на теб обричам, пъди ме, но не ме мрази.
12. Искам нещо скъпо да ти дам, нещо скъпо мое. Дали сърцето да ти дам... но как като то е твое???
13. Когато се обърна и те няма, когато те потърся и не си до мен усещам таз празнота голяма от дългия самотен ден.
14. От всичко се отказвам, от живота си дори и ако обичам някой то това си ти!
15. Винаги когато говоря мисля. За да говоря трябва да мисля. За да кажа нешо то трябва да е това, което мисля, следователно ОБИЧАМ ТЕ!
17. Ако обичам някой, това си ти. Ако умра за някой, ще умра за теб. Ако съм щастлива, ще съм щастлива само с теб.
18. Обичам живота безумно, защото в него си ти. Обичам и тебе безумно, зашото за мене живота си ти.
19. Каквото и да става не се мръщи, защото незнаеш кой е влюбен в усмивката ти.
21. Излъга ми сърцето, излъга ми душата, но неще ти позволя да излъжеш и мен самата. Знаех, че любовта боли, но болката си ти!
22. Обичах те. Незнам дали сгреших, но знам че живота си на теб дарих.
23. Луната ме попита : “Защо си още с него, сладко те кара да страдаш?“ Аз и отговорих: “Луна ти би ли напуснала твоето небе?”
24. Името ти мога да забравя, гласно да не го изричам вече. Сълзите в смях мога да удавя, но не мога да не те обичам.
25. Един съвет: Пази се! Една молба: Не се променяй! Едно желание: Не ме забравяй! Една лъжа: Не ми липсваш! Една истина: Обичам те!
26. Обичам те, на теб аз обричам се... Сбогом изричам, но вечно ще те обичам.
27. Уморих се да прощавам всяка вина. Уморих се да се боря за любовта... Ти разби една мечта, ти погуби любовта с таз лъжа.
28. Ако не си до мен, ако не те прегръщам, не бих могла да продължа.
29. Сънят е другия живот, в който можеш да имаш всичко. Ако ме желаеш сега ... просто заспи!
31. Искам да ти дам най-хубавото нещо на света, но как да ти дам теб на теб ?
33. Ако сърцето ми гори на всяка стъпка, то това не е рана от оръжие, а от любовта ти, която не успях да достигна.
34. Защо ме остави с цялата тази болка? Върни тази нощ, когато те имах до себе си. Животът ми няма смисъл без теб!
35. Защо те обичам аз толкова много? Та ти не го заслужаваш. Вие мъжете сте хора без сърца, но все пак ние ви обичаме.
36. Ако ноща е толкова дълга, колкото те желая аз, тотогава никога няма да изгрее слънце.
37. Ако някога без теб остана, аз повече няма да съм човек, а труп с тежка рана, за която няма лек!
38. Обичам те, защо да крия? Защо сърцето да ме боли, че ти си моята първа обич и последната може би?
39. Чакам те в студиото на Море от любов!
40. Ден без думи... Миг без красота... Живот без теб... Дано това не е реалността!
41. Искам да ти кажа много. Искам да ти кажа всичко... Обичам те, това е много. Обичам те това е всичко!
42. Имате една неплатена фактура на стойност 1 000 000 целувки. Лихвата е див секс, а вие не обичате борчовете, нали ?
43. Искам да си играчка за рождения ми ден. С теб чаршафите да мачкам, да те имам само ден.
44. Цигарите скъсяват живота с 15 минути. Секса го удължава с 20 минути. Ти пушиш много, а ти се живее дълго. Би ли ми позволил да ти помогна?
45. Един съвет- лягай да спиш. Една лъжа- идвам при теб. Една истина- ще те скъсам от секс. Една подробност- незнам кога.
46. Цяла нощ върху мен лен лежиш. Я стани, че ми тежиш. Аз искам да ме чукаш яко дивако.
47. Всички знаят, че когато човек умира в последните си минути вижда най-хубавите мигове от живота си. Нима трябва да умра за да те видя отново?
48. Ти беше глезено дете и ти трябваше играчка. Подарих ти моето сърце, но в играта ти го смачка.
49. Никой не заслужава сълзите ти, защото този, който ги заслужава няма да те накра да плачеш.
50. Две тъжни очи. Една тъжда душа. Едно силно влюбено сърце... Това имам, това ти давам. Пази ги ако заслужавам.
51. Не плачи за този, който не може да плаче за теб.
52. Не се чувствай гадно, за това, че е свършило. Усмихни се, че е станало. Ти не си за мен!
53. Какво ще правиш днес? А утре? А в други ден? А след 1 месец, след 1 година ... винаги? Защото аз съм запазила всичките си следващи дни за теб!
54. Който е бил с теб знае, че си като дебалнсиран куршум. Влизаш в очите, минаваш през сърцето, удряш в джоба и излизаш през носа на всеки мъж.
55. Не желая повече да ми се обаждаш ли? Не разбираш ли, че връзката ни няма никакво бъдеще. Просто имаме еднакъв вкус- и двамата сме луди по мъже.
56. Знам всичко за теб и за нея. Звънни й да й кажеш, че знам всичко за теб и за нея. После ми звънни да ми кажеш, знае ли тя, че знам всичко за вас двамата!
57. Плачи тихо, смей се високо, люби силно и отмъщавай жестоко!
58. Диамант само с диамант се реже, чувство само с чувство се буди. Любов само с любов живее.
59. Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост.
60. Любовта разбива сърцето, но си заслужава.
61. Не можеш да простиш и да забравиш, но можеш да простиш и да продължиш.
62. Щастието е като парфюм. Неможеш да го предадеш на другия, ако нямаш малко по себе си!
63. Научих се, че съжелението за вчерашния ден и страхът от утрешния са двама крадци, които ни ограбват настоящето.
64. Невъзможно е човек да обича втори път това, което е престанал да обича.
65. Най-добрия начин да оцениш нещо е да останеш за малко без него.
66. Най-трудното нещо за жената е да дава, защото тогава любовта е истински свободна. Властта на жената идва от отдръпването. В мига, в който отдаде тялото си в нея не остава капка сила... Но не може дддълго да отдръпва тялото си, за това крие нещо друго, с което да се пази – сърцето!
67. Да обичаш значи да страдаш, да нямаш минутка покой... А колко тежко е да знаеш, че човекът, който обичаш никога няма да бъде твой... Тъй лошо е да обичаш и да не си обичан... Тъй тежко е да плачеш и да не бъдеш разбран...
68. Любовта не може да се скрие, а когато изчезне, това още по-малко може да се скрие.
69. Никога не вярвай на жена. Приятелка изменница е тя. Отдава се на някой мъж, а ти стойш на пост в студ и дъжд.
70. Когато сняг вали, снежинка си вземи и за мене си спомни – момичето със зелените очи.
71. Какво да ти пиша, какво да ти дам? Освен обичам те, друго не знам.
72. С какво заслужих твойте лъжи? С какво обидих те, че така ме нарани? С какво агресията в теб събудих и арогантността ти пробудих?
73. Аз бях твойте очи, сега мен ме няма и ти си сляп.
74. Вземи малко страст, доза романтика, капка любов, шепа еротични преживявания и ще получиш бегла предсава какво те очаква с мен.
75. Не ме чакай в гората, нямам бензин в колата. Чакай ме в леглото, идвам с колелото.
76. Прави секс с Дявола за да имаш здрави връзки в Ада, но знай, че на този свят Дявола съм аз.
77. Не казвам, че ще те обичам вечно- аз мразя вечните неща. Но ще те обичам дълго, поне докато умра.
78. Аз тъжах, но ти не ме видя. Друг моята тъга разбра. Друг моите сълзи изтри... Друг, но защо не ти?
79. Аз просто искам да те прегръщам, когато заспиваш. Да те докосвам, когато сънуваш. Да те целувам, когато се събуждаш... А през останалото време да си мислиш за мен.
80. Когато човек иска намира начин. Когато не иска, намира причина.
81. За да разбереш колко много те обичам излез на дъжа и се опитай да уловиш дъждовните капки. Тези, които уловиш са твоята любов, а останалите – моята.
82. Около 01-30 Ноември 2003 година ще се извърши престъпление. Време – около полунощ. Място – твоето легло. Жертва – ти. Мотиви – страст. Бъди точен!!!
83. Ти си най-искреното ми желание, най-святата ми обич, за това ти оставям свободата да дойдеш при мен, когато найстина ме желаеш.
84. Арестуван си по параграф 11. Причина- влезе ми под кожата. Присъда- една дива нощ с мен, без право на обжалване.
85. Ти сега спинкаш, но аз ще дойда в съня ти. Ще погаля нежничко лицето, ще целуна лекичко нослето и ще ти кажа на ушето, че ти си ми в сърцето.
86. Ако притежавах стрела на любовта бих я забила в сърцето ти и с кръвта ще напиша : “ОБИЧАМ ТЕ!”
87. Любовта не се копира. Любовта не се продава. Любовта се дава на този, който я заслужава. Давам ти колкото искаш.
88. Ако ме забравиш никога няма да ти го простя. Ако ме мммразиш – нищо. Ако ме обичаш – Благодаря и аз!
89. Незнам защо, но те обичам. Незнам с какво ме ти плени, но знай, че вечно теб обичам и докрай ще ти се вричам.
90. Бъди една светкавица голяма, която нощем пада върху мен. Душата моя да се превърне в пламък и всяка нощ да светя като ден.
91. Ще напиша на всички тухли по стената “ Липсваш ми” и дано някоя те удари по главата за да разбереш как боли когато те няма. Липсваш ми!
92. Снощи те сънувах- трупът ти носех на ръце. Обих те за да те спечеля, макар с и ледено сърце.
93. Снегът пътеките затрупа и кърши клони с ледени ръце. Една пътека няма да затрупа – от моето до твоето сърце.
94. В живота мразя хиляди неща, но от всичко най-мразя да те мразя. Не мога ни най-малко дори, въпреки всичката скапа болка, въпреки, че найстина много боли.
95. Обичам те, колкото и лошо да звучи. Обичам те, дори да ме боли. И няма да престана, защото болката е голяма и вече толкова боли, че нищо друго не личи.
96. Ако не вярваш, че те обичам вземи ножа и режи. Когато стигнеш до сърцето спри, защото там си ти!
97. Ти мислиш, че ще те забравя, но знай сърцето ме боли и мълча, защото те обичам и единствената ми мечта си ти.
98. Защо така ме нараняваш ти? Защо отблъскваш ме и казваш, че няма бъдеще за нас? Защо искаш да увехне розата на любовта? Защо забрави ме и чувствата ми не разбра?
99. Да можех с думи да те върна, в книга щях да ги редя. Да можех със сълзи да те върна, не море, а океан ще събера.
100. За сетен път ме погледни в очите. О, не така! По смело погледни, и ако съвестта ти позволи от мене поглед отвърни.
101. По пясъка се стъпки отличават, но морето ги отмива с вълна... И отново няма стъпки, дано не значи туй че съм сама.
102. Най-хубавият ден - днешния. Най-голямата спънка - страхът. Най-лесното нещо - да се заблудиш. Най-голямата грешка - да паднеш духом. Коренът на всички злини - егоизмът. Най-хубавото развлечение - работата. Най-лошото поражение - отчаянието. Най-добрите учители – децата. Най-голямото щастие – да си полезен на другите. Най-неприятния недостатък – лошото настроение. Най-красивия подарък – прошката . Най-добрата защита – усмивката. Най-доброто лекарство – оптимизма. Най-мощната сила на света – вярата. Най-стимулуращия дар – надеждата. Единствената реалност – любовта .
103. Ако някога решиш да ме забравиш, потърси ме и всичко ми кажи. Аз няма да ти се сърдя, нямам право, всъпреки, че ще боли. Но предпочитам болката пред скапаните ти лъжи.
104. Не съм те лъгала и няма да те лъжа. Простих ти и пак ще ти простя. Обичам те и не мога да те лъжа. За мен ти беше единствената лъжа.
105. Разбираш, че мечките са измама, че си обичала а вече няма, че споменът далеч отлетя, че си била щастлива, а не си разбрала.
106. Небето ясно, леглото тясно. Обичам те страстно, гълъбче прексрасно.
107. В живота ми срещнах те случайно и влюбих се в теб безкрайно. Че те обичам няма съмнение, да те забравя нямам намерение.
108. Дните ми без теб не са щастливи, а слънцето залязва всеки ден, щом вдигнеш очите си зелени (красиви) и ме отминеш за пореден път.
109. Ако някой път ме попитат, какво избирам между теб и живота, аз ще кажа: “ Живота” , а ти ще си тръгнеш без да знаеш, че моя живот си ти!
110. Не знам защо, но те обичам. Не знам с какво ме ти плени, но знам, че вечно теб обичам и до край ще ти се вричам.
111. Ключът към сърцето може да бъде само една мила дума или нежна целувка. Позволи ми да ти я дам!
112. Ако има нещо по-горещо от слънцето, по-силно от земята, по-нежно от водата, то това си ти!
113. Някъде има ръце, които искам да докосвам. Някъде има очи, които искам да виждам. Някъде има устни, който искам да целувам. Някъде има човек, който ми липсва!
114. Може би някога ще ни се плаче, че живота някак си ни раздели, но времето ще излекува всяка рана и всеки сам по пътя си ще продължи.
115. Искам да ти кажа много... Искам да ти кажа всичко... Обичам те – това е много... Обичам те, това е всичко...
116. Добро утро, мило. Сигорно си много изморен, защото цяла нощ бродиш из мислите ми.
117. Ако беше сълза в очите ми никога нямаше да плача за да не те загубя. Ако можех със сълзи да те върна щях да плача цял живот за да те имам.
118. Постъпих в болница. Не се притеснявай! Намериха ми камък в жлъчката, пясък в бъбреците и теб в сърцето!
119. Казвали са ми, че едно денонощие има 24ч., че един час има 60 минути, че една минута има 60 сек., но никой не ми е казвал, че една секунда без теб е цяла вечност.
120. Тази вечр ти си тръгна, останах пак сама. Защо живота се обърна, каква е таз съдба? Защо светът е тъй жесток?
121. Обичах те, обичам те и днес. Желаех те, желая те и днес. Нима не виждаш, че не мога да живея без теб?!?
122. Понякога се питам, дали за мен си ти лъжа. Понякога, се питам дали истинска е любовта... Но каквото и да си, каквато и да е лъжа, тя е най-сладка на света.
123. Далече си и може би няма да усетиш целувката и тихия ми зов... Искам мене да усетиш, душата ми и моята любов.
124. Ще се моля на небето двама ни да пази и нашата любов до края свята да запази.
125. Светлина си ти за мен. В беззвездна нощ – звезда. За тебе мисля всеки ден, за теб и твоята неземна красота.
126. Обичта не значи огън, обичта не значи дим. Любовта значи да обичаш и то един.
127. Не заменяй любовта с омраза, защото е подло да мразиш някой, на когото до скоро си казвал “Обичам те!”
128. Ако обичаш нещо истински пусни го на свобода. Ако се върне твое е, ако не, никога не е било!
129. Какво е живота? Живота е любов. Какво е любовта? Любовта е целувка. Какво е целувката? ... Ела тук да ти покажа!!!
130. Трудно е да разбереш какво найстина е любовта. Позволи ми най накрая да ти покажа!
131. Не мога аз да те загубя, но и да си тръгнеш не мога да те спра. Към мен не мога да те вържа, нито да те залепя. Не мога даже да ти кажа “остани”, “с мен ела”. Но запомни това, че никой на света не ще ти даде онова, което мога аз, че никой на света не може да те обича по-силно от мен.
132. Обичахме се двама, отдавна беше туй. Подигра се с нас съдбата, раздели ни просто тъй. Обичаха се двама, отдавна беше туй.
132. Ти ще дойдеш, но ще бъде късно. Аз ще гния в гроб студен. Ще целуваш букви вместо устни, ще пргръщаш кръста вместо мен!
133. Бог създал ангелчетата и ги пуснал да си играят. Едно от тях било много красиво и другите му завидяли, бутнали го от облаците и то паднало на Земята...Удари ли се?
134. Аз тръгвам, ти всиваш рамене. Уверен си, че утре ще се върна. Напразно ти всичко ми отне, дори и силата да се обърна.
135. Защо се влюбих в теб маймунке? Защо извърших този грях? Нямаше ли други чуми та точно теб избрах?
136. Не вярвай на този, който казва “Обичам те”, а на този, който през сълзи моли “Обичай ме!”
137. Харесвам лицето ти, харесвам тялото ти, надявам се да харесам и сърцето ти!
138. Не мога аз да те забравя. За мене беше ти мечта. Обичах те и ще те обичам, защото имам право на това.
139. Аз можех да обичам целия свят, но никой не ме разбра. За това се научих да мразя!
140. Ако не вярваш, че те обичам разбии сърцето ми на 1 000 зрънца и знай, че всяко зрънце те обича по-вече от 1 000 сърца.
141. Не оставяй пътя да те води. Вместо това, върви там, където пътеки няма и свой си направи.
142. Ревността се разжда с любовта, но не умира с нея!
143. Когато ти си тръгна нямах сили на колене молитви да шептя. Заклевам те където и да си да те преследва моята тъга.
144. Захар – НЕ. Шоколад – НЕ Е. Чакай да помисля! М-м-м-м! Мед?!? Не подяволите! Не мога да се сетя за нещо по сладко от теб.
145. Сега, когато мина време и ти не си до мен, душата в тъмна бездна стене и няма щастие за мен.
146. Някой хора наричат любимите си хора звезди, но аз ще те наричам Луна, защото звездите са много, а Луната една.
147. Ако човек няма щастието да бъде обичан, то поне има правото да страда за човека, който обича.
148. За любов и нежност няма да те моля, на колене пред тебе няма да седя. Обичам те, без теб не мога, но съм горда и ще издържа.
149. Звъни се! Аз тичам да отворя. На прага срещу мен заставаш ти. Целуваш ме и ми говориш за отминалите дни. Поглеждам те, а ти ми казваш, че всичко хубаво започва от сега. Аз прошепвам : “Моля те, иди си. Ти много късно позвъня.”
150. От всичко те опазих, от себе си защо ли не можах? Аз всички хора тъй намразих, тебе защо ли не можах?
151. Нима за мене няма друго име, което по-хубаво от твоето да звучи? Нима за мене няма друга светлина, която да замени твоята душа?
152. И ти ще бъдеш някога самотен и тогава ще усетиш как боли, когато сам със себе в живота останеш и с безброй не збъднати мечти.
153. Попитах Луната : “Кой е най-красив на Земята?”, а тя се засмя и теб си избра.
154. Обичам те да кажа не посмях, защото ти ще кажеш “Докажи ми!”. Да ти докажа не можах, защото бях на 15 години.
155. Разбрах, че подли са мъжете. Разбрах, че подъл си и ти. Макар и искрен да изглеждаш, ах колко подлост криеш ти.
156. Обичаш го, не дей да криеш. Ревнуваш го от мен, нали? Обичай го, крещи, умирай, но той ще бъде мой! Чу, нали?
157. Ти никога няма да узнаеш тайната на моята душа. Просто не мога да те мразя, безумно страдам от това.
158. ЗАДАЧА
Дадено: Обича друга.
Търси се: Коя е тя?
Доказателство: Не ме обича.
Следователно: Край на любовта.
159. Един мъж оценява една жена, едва когато я загуби и друг в нея се влюби!
160. Докосвам нежно устните ти жарки с поглед, за да не сгреша и мисля си колко е упияняващ вкуса на твоята уста. Потъвам в погледа ти влажен, безпомощна да спра това. Чувствата и разума воюват, а няма смисъл от това. Ако знаеш как само ми липсваш и как безпомощна се мъча и горя.
161. Ако трябва да избера каква частица от теб да бъда, ще избера да съм сълза, защото ще живея докато галя лицето ти иии ще умра на устните ти.
162. Аз писах, ти не отговори. Аз молех те, ти не ме разбра. Сега ме търсиш, плачеш и се молиш, но късно е, аз не съм сама.
163. Отминахме се, защото бяхме горди и сложихме над всичко гордостта... Но нека да опитаме отново, това което чувствахме е любовта.
164. Помъчих се да те забравя, но те запомних по-добре. Помъчих се да те погубя, но погубих моето сърце... Сега рещих да те обичам, по-силно и по-страстно от преди.
165. Децата плачат, господ прощава. Аз няма да заплача, защото не съм дете, но няма и да простя, защото не съм господ.
166. Ако ти изгубиш мен и аз ще изгубя теб, но ти ще загубиш повече, защото мен ще ме обича друг, теб никоя както АЗ.
167. И тази вечер не ще заключа входа. За теб свободен е, знай. Очаквам чудо да се случи, очаквам още съдбовния знак.
168. Караш ме все повече и повече да откачам по теб. Целуваш ме така страстно, а целувките ти са като солената вода. Колкото повече пиеш, толкова повече ти се пие.
169. Обичам те и ти го знаеш, но не ме желаеш. Аз винаги ще бъда твоя, когато ти ме пожелаеш.
170. Обичай ме сега, когато те обичам. Когато твоя съм – жадувай ме, зови ме. Сега простри ръце, когато ще дотичам, защото утре ще е късно и не поправимо.
171. Докосвам те, ръцете ми горят, ще те опаря. Целувам те, а устните ми шепнат пак “обичам те”. Жадувам те, към теб съм устремена в своя бяг. Очаквам те гореща, тръпнеща да спреш на моя бряг. Ще дойдеш ли с протегнати ръце, ще ми дариш ли твоята любов?
172. Целувам те и ти политаш. Докосвам те и ти отлиташ. Обичам те и ти излиташ и при мене долиташ.
173. Обичам те, защо да крия. Защо сърцето да мълчи? Тя любовта не може да се скрие, тя даже и в погледа личи.
174. Ако можех да бъдя жълто, щях да избера да съм слънцето в твойте очи. Ако можех да бъда бяло, щях да бъда светлината в твоето сърце. Ако можех да бъда любов, щях да се влея в душата ти, в теб...
175. Обичах те безумно, но ти не ме разбра. Помисли ме за малка и с мен се подигра.
176. Защо ли аз те срещнах? Защо ли с теб се запознах? Обичам те и пак ще те обичам, за теб ще мисля често до зори, макар пред всички да отричам, и пред себе си дори. Но вече няма да те моля, на колене пред тебе няма да седя, обичам те и ще те обичам, но горда съм и горда ще умра.
177. Две хубави очи. Душата на дете в две хубави очи. Не искат и не обещават те. Душата ми се моли, дете, душата ми се моли. Страстти и неволи ще хвърлят утре върху тях, булото на срам и грях. Булото на срам и грях- не ще го хвърлят върху тях страсти и неволи. Душата ми се моли, дете, душата ми се моли. Не искат и не обещават те. Две хубави очи. Музика и лъчи в две хубави очи... Душата на дете!
178. Аз дойдох при теб да остана, за отдих и кратък покой. Но ти бързаше много, имаше грижи безброй. Аз казах, че робски покорно е моето вярно сърце. Ти плесна с ръце, засмя се и възторжено вдигна носле.
179. Ти дойде като магия и моя свят промени. Всичко бе магия, но с мен пстани завинаги. Няма нищо на земята, с което аз да те сравня. Луда страст ми е в душата и без теб не мога аз.
180. когато бях твоя завинаги, ти ме пропъди от живота си по най-грубия начин. Бях излишна, ненужна, нежелана... Сега когато търся своя път в живота си ти разбра, че обичаш ме, но щастие за двама ни няма.
181. Дойде ти както би си тръгнал. Запали чувствата в едно дете, но много късно то разбра, че си го лъгал, а чувствата горяха вече в детското сърце.
182. Дете бях, защото те обичах. Дете съм и сега. Дете ще си остана за да те обичам все така... Прости ми, че те обичах, не исках, но сърцето победи. С тази обич аз привикнах и трудно е без теб сега. Този поглед, как да го забравя? Усмивката, която затопля твойте черти? Прости ми, че тъй не обичах. Найстина не исках, но сърцето победи.
183. Не мога без теб. Когато не си до мен сърцето тъй силно ме боли. Искам да си до мен и да ме обичаш, защото аз те обичам и не мога без теб. Ти си постоянно в сънищата ми, в мислите ми. Аз не моля за друго, само за това да ме обичаш.
184. Потърсих те, за да те открия. Докоснах те, за да те усетя. Поисках те, за да те имам. Дадох сърцето си, за да ми дадеш твоето. Обикнах те, за да открия, че любовта е страшна щуротия.
185. Какво направи ти с мен? Защо си мисля постоянно за теб? Защо всяка вечер си представям как те прегръщам и цялувам, а по цялото ми тяло преминават сладки тръпки? Защо те очаквам всеки ден? Защо когато ме докосваше се молих да не спираш? Защо когато ме прегърна почувствах, че живея? Защо когато бях с теб исках да запечатам всеки един миг в паметта си всякаш това е за последно? Защо не мога да те слушам, когато ми говориш, а гледам как устните ти се движат? Какво направи ти с мен ?
186. Минаха месеци, докато разбера, че съм влюбена в теб. Ще минат много повече, докато разбера, че вече не съм. Не знам дали обикнах теб или образа ти запечатан в паметта ми, но всяка вечер копнея за тялото ти, нежните ти ръце и влажните ти устни. Но и знам, че нищо няма да излезе от това, защото прекалено силно те обичам, прекалено силно искам да съм с теб. До сега ми се е случвало все така: Едва когато мойте страсти стихнат, неговите се разпалват дори по-силно. Предполагам така ще се случи и с нас. Но сега ме прояждаш, гризеш ме от вътре... Защо си такъв?
187. Ако обичаш някой и те боли, знай, че ако и той те обича и него го боли.
188. Търсих те и в призрачните води на реката, поспряла за миг да почине. Търсих те и в зеления цвят на тревата, тихо шепнеща твоето име. Питах... Разпитвах за тебе навсякъде и вятъра гонех с усмивка. Питах и страдах понякога от самотата, която притиска. Виждах те и в синия цвят на небето, което твойте очи рисува. Виждах те и в златните очи на слънцето, което в косите ти танцува. Търсих те, а ти си бил до мен. Живеели сме на една земя. Търсих те, а когато те намерих друга вече беше лллюбовта.
189. Ако не идва пролетта – не си отивай. Ако зората закъснее – остани. Ако пристигне тишинита – не заспивай. Ако пойскаш да ме имаш – замълчи. Ще бъда с теб, но само не заспивай. Когато закъснявам – замълчи. Когато завали – не си отивай. Когато си отида – остани.
190. Черноок крадец на мойта тишина, не ти ли писна да я отнемаш? От мене всяко късче светлина и всеки миг, без да искаш вземаш. Какво виновна съм, че те желая, защо да страдам заради това, и всъщност знаеш ли, че аз не зная какво се крие в твоята глава.
191. ... И изведнъж пред мен очите ти изгряха с познати весели лъчи. Аз вярвах и не вярвах. Те ли бяха или не? – Невероятно! – Същите очи! Как да повярвам? Зная, че далеч на юг гласът ти в този миг ехти. Как да не вярвам? Грее тази вечер с невероятно, твойте очи.
192. За да живея, сърцето ми трябва да бие. За да имам сърце се нуждая от щастие. За да имам щастие се нуждая от теб.
193. Искам да те видя наранен, да те гледам как се мъчиш, да търсиш със сълзи на очи прошка, а аз отстрани да се смея. Мразя те!
194. Няма нищо, което да ме накара да те забравя. Няма никой да ме накра да те оставя. Няма как в света без теб да те оправя.
195. Ей копеле, откажи се! Отиди си! Какво като ме боли? Майната ти!
196. От както те видях те пожелах, но дали ще те имам не разбрах. Измъчвам се в невидение и чакам твоето решение.
197. Чувствам се адски зле. Не съм болна от шарка нито от грип. Аспирин няма да ми помогне, защото не ме боли глава. Много по-сериозно е – ЛИПСВАШ МИ!
198. Пулс 200, кръвно 190 на 190, душевно състояние – пълна скръб. Концентрация – никаква. Копнеж – нейзмерим. Резултат – Нямам шансове без теб.
199. Отиваш си завинаги, така ли? Не ми го казвай, знаеш, че боли. Не искам на сбогуване да плача, да има в очите ми сълзи. Върви и не се обръщай.
200. За друг аз нямам лице, за друг аз нямам ръце, за друг аз нямам сърце, освен за теб, докато времето спре.
201. Една след друга се гонят с поглед натъжен и тихо устните се молят: Не си отивай, стой до мен!
202. Всеки ден и всеки час поглеждам през прозореца, за да видя твоето лице, превзело моето сърце.
203. Обичам те, защо ли ? С какво ти ме взе в плен, та няма друга сила, няма воля, която да те отдели от мен?!?
204. Когато заспиваш и ноща ти шепти, когато сънуваш и съня ти блести, не гони красотата, ръка протегни, звездите докосни и за мен си спомни.
205. Един човек ми липсва и всичко ми е безразлично. Един човек, а всъщност всичко.
206. Ако се върнеш ще забравя, че съм тъжна и към тебе пак ще бягам, нищо, че от мен си тръгна.
207. Вчера е история, утре е мистерия, днес е дар, а всичко е сега.
208. Хората ти се смеят, защото си различен, а ти им се смей, защото са еднакви.
209. Ще те сънувам, жадувам и копнея... Бъди сигорен, че те обичам, но дали ще е за много и за дълго зависи от теб!
210. Да обичаш, когато те обичат е човешко, да обичаш, когато те мразят е велико, но да мразисх когато те обичат е жестоко.
211. Не знам как започна всичко, не знам и как ще продължи, но знам едно: В момента те обичам и ако нещо ни раздели никога няма да си го простя.
212. Да падам и да ставам, да те гледам и да плача, да се боря да те имам, но да нямам тази сила да те притежавам.
213. ...когато чувствата ги няма в теб, когато ровиш в свойта самота, пак се луташ за кой ли път.Уморен от своя бяг, продължаваш се натам, вътре някъде дълбоко в тебе.И винаги оставаш сам...
214. Когато мога прощавам. Когато искам успявам. Когато докосвам възпламенявам. Когато целувам сгрявам. Когато обичам наранявам.
215. Сега и завинаги съм твоя. Сега и завинаги аз и ти. Обичам те, сега и завинаги.
216. Обичам те повече от вчера и по-малко от утре.
217. Помирисах роза. Проподох се на бодлите и с кръвта написах “обичам те”
218. При всеки удър на сърцето ми си мисля за теб и докато то тупти ще мисля винаги за теб.
219. Любовта е по-силна от времето. Един миг с теб ме кара да забравям всеки самотен миг.
220. Думата “любов” не може да се опише. Тя или се чувства или не. Аз я чувствам, когато мисля за теб.
221. Казах ли ти днес “Обичам те!”? Щe ти го казвам, показвам и доказвам оше безброй пъти.
222. Познай кой мисли за теб. Познай кой те обича. Познай кой ти праща този смс.
223. Нежно ме докосни. Пожелай от мене всичко ти. Нека бъдем аз и ти, непредсказуемо различни.
224. Пращам ти три рози. Едната за късмет. Втората за щастие. Третата за да ти каже, че те обичам.
225. Какво мога да кажа? Ще оставя сърцето да говори: “Обичам те!”
226. Мило аз съм в болница. Откриха ми камък в бъбрека, пясък в жлъчката, вода в коляното и теб в сърцето.
227. Ако има светлина тя е в очите ти. Ако има радост – тя е срещата с теб. Ако има тъга – тя е времето без теб.
228. Ако 100 момичетата те обичат – една от тях съм аз. Ако само една те обича, това съм аз. Ако никой не те обича, значи мен ме няма на този свят.
229. Маслинка, лед, мартини- наздраве, за много години. Весел, здрав, засмян и цяла година пиян, но не от домашна ракия, а от любовна магия.
230. Ще те чакам от тъмно до тъмно, но дори да не заспиш, без теб пак ще съмне, но без мен едва ли ще заспиш.
231. Ако изтриеш този смс ми дължиш една целувка, ако го запазиш ми дължиш една нощ с теб, а ако ми го върнеш ми дължиш и двете. Какво ще направиш?
232. Една след друга две сълзи се гонят по бледото лице. С поглед натъжен, тихо устните ми шепнат: “ Не си отвай, остани при мен. “
233. Дали ще видя твоите очи? Дали ще милвам твоите коси? Дали ще чуя твоя глас? ... Дали изобщо ще бъда твоя аз?
234. Ако някоя тъмна нощ, голям пълен човек влезе през комина ти и те отвлече, не се притеснявай... Просто си те поръчах на Дядо Коледа за Коледа.
235. Едва когато нещо си отива, едва когато с нещо се простиш, разбираш колко много значи то за теб и започваш да тъжиш. И болката от страшната раздяла до болка гори в сърцето ти... И тогава ти разбираш, че за нещо си живяла, за нещо с което се прости.
236. Как бих искала да премахнеш моята тъга. Как бих искала да си с мен сега. Как бих искала да целуваш моите устни и сълзи... но ще останеш една незбъдната мечта, нали?
237. Мога да преглътна таз обида. Мога да не ти говоря вече. Мога даже и да си отида и да те гледам от далече. Името ти мога да забравя, гласно да не го изричам вече... Мъката си в сълзи да удавя, но не мога да не те обичам.
238. Обичам те. Защо да крия? Тя обичта не може да се скрие, тя даже и в погледа личи.
239. В тази прекрасна нощ искам скришно да те скрия. На най-скришното място да те целувам... Не толкова скришно, но на най-скришните места, с най-скришната обич.
240. Аз знам малка тъжна песен, по-тъжна от самата есен. Тази песен се нарича: “Обичам те,но ти не ме обичаш.”
241. Живей си живота без скапаните правила, защото така разваляш готината игра.
_________________
. Обичам те! чуваш ли как тупти моето сърце? То тупти за теб и иска да ти каже: Обичам те!

2. Обичам те и ще те обичам! Любовта ми става всеки ден по-силна.Обичам те!

3. Сега и завинаги съм твой!Сега и завинаги АЗ и ТИ!Обичам те сега и завинаги!

4. Обичам те повече от вчера и по-малко от утре!

5. Искам да ти дам моята любов сега в този живот. Искам да съм с теб в добро и лошо.

6. Когато за първи път те видях се влюбих в теб. Когато за първи път те целунах - не исках да те пусна.

7. Никoй не те обича, никoй не те желае, никoй не мисли за теб както аз.Обичам те мило!

8. В главата ми има една мисъл и тя е за теб.И тази мисъл казва "Обичам те!"

9. Помирисах Роза.Прободох се на бодлите и и с кръвта си написах "Обичам те!"

10. При всеки удър на сърцето ми мисля за теб. И докато сърцето ми тупти ще мисля за теб. Обичам те!

11. Само с теб съм щастлив. Ти оцветяваш моят живот И за това искам да ти отдам живота си.

12. Любовта е по-силна от времето.Един миг с теб ме кара да забравям самотните часове!

13. Нуждая се от 3 неща за да живея.От слънце през деня.От Луната през ноща и от ТЕБ завинаги!

14. Думата "ЛЮБОВ" не може да се опише. Може я чустваш ли не. Аз чувствам Любовта...когато мисля за теб!

15.Казах ли ти днес:Обичам те?Ще ти го казвам и показвам още безброй пъти.Обичам те!

16. Обичам те, искам твоите ръце да милват моето лице.Обичам те до болка.Без теб не мога аз!

17. Познай кой мисли за теб!Познай кой те обича!Познай кой ти праща този смс!

18. Нежно ме докосни и пожелаи от мене всичко ти.

19. Искам до мен да застанеш И кръвта ми да запалиш и нека сърцата ни в 1 да се сеят.

20. ..Жадувам за твоите целувки....Жадувам за твоите очи...жадувам за твоята усмивка...Жадувам за теб!

21. Пращам ти 3 Рози.1 за щастие.2-ра за късмет А третата ти пращам за да ти каже,че те Обичам!

22. Какво мога да кажа!Сте оставя сърцето си да говори:ОБИчАМ ТЕ!

23. ВНИМАНИЕ!Този смс носи добро насторение и за това се наслаждавай защото сега някои миси за теб!

24. Мило..аз ...незнам..как..да ти го..кажа..ама май...аз..такова..аз..те...ОБИчАМ!

25. Всички мои мисли се въртят около теб.А всяка мисъл за теб ме прави щастлив!

26. Всичките съкровища на света губят своята стойност когато ти застанеш до тях!

27. Освен глупстите в главата си имам само едно нещо.....и това си ТИ!

28. Извънземна ли is?Защото такова красиво създание не може да се роди на Земята!

29. Не мога да заспя и си мисля за теб.Знам, че спинкаш сега и искам да ти пожелая сладки сънища!

30. Тази роза @>----- е за теб.Ти ме правиш толкова щастлив!

31. Най-хубавото нещо на Земята е да съм обичан от теб!

32. Най-прекрасното нещо за мен е да съм до теб.Обичам те миличко!

33. Искам да видя очите ти.Искам да галя лицето ти.Искам да целувам устните ти.Липсваш ми миличко...

34.Ако бях ангел щях да направя мечтите ти реалност.Но съм само човекът,които те обича.

35.Веднъж нещо се случи с мен.Това бе най-сладкото нещо на света.Бе фантазия,сбъдната мечта.Това бе денят в които то срещнах.

36. Извънзамна ли си?Защото на Замята неможе да се роди толкова красиво създание.

37. Вярваща ли си?Защото определено ти си отговорът на моите молитви.

38. Ако си изморена - си почини.Ако си самотна...ела при мен.

39. Както цветята се нуждаят от слънце и вода така и аз се нуждая от ТЕБ за да живея!

40. Статие е за мен когато слънцето и звездите греят в очите ти от радост.

41. Животът е един пъзел и ти си парченцето, което ми липсва.

42. Вселената със своите планети и звезди е бледо копие на твоите очи.

43. Устните ти са сочни.Очите красиви.А целувките ти топли...Моля те целуни ме.

44. Това е смс от момче, което те намира за чаровна,сладка,мила,секси,прекрасна,красива....

45. Ти си въздухът за мен...а как да живея без въздух!

46. Вие сте арестувана!Причина: завъртяхте ми главата!Присъда: вечеря с мен!

47. Ти превръщаш моят Софтвеар в Хардвеар!

48. Искаш ли да видиш най-красивото момиче на света?Ми тогава погледни в огледалото!

49. Честито!Спечелихте конкурса "Най-красива жена". Печелите вечеря с мен!

50. Hi.Загубих си ключа отвкъщи.Мога ли да дойда при теб?

51. Hi. Аз съм Флирт СМС. Изпращам се само на красиви и мили хора!

52. Би ли се усмихнала?...Да, точно така!....Толкова си сладка!

53. Хей!Ще се обадя в полицията....Ти ми открадна сърцето!!!!

54. Казаха ми,че целувките правят хората щастливи...Искаш ли да те направя щастлива?

55. Пожелах си те когато видях падаща звезда!

56. Попитах рая дали липсва 1 ангелче, защото ангелче като теб на Земята не може да се роди!

57. Слънцето изгря или ти се усмихна?

58. Целувката е езикът на Светът.Искаш ли да си поговорим?

59. Любовта е игра, в която има 2-ма победители.Искаш ли да ми бъдеш противник?

60. Ако познаеш кой съм ще получиш от мен 57483564653468574654356435 целувки ))

61. Ти си най-хубавата ми мисъл, най-съкровенното желание, най-светлата любов!

62. Ако беше сълза в моите очи не бих заплакъл никога за да не те изгубя!

63. Ако можех със сълзи да те върна, бих плакъл цял живот за да те имам!

64. Когато вратата на щастието се затвори,то друга се отваря.Но докато гледаме в затворената врата,няма да видим отворената.

65. Събуждам се и заспивам с мисълта за теб любов моя!

66. Самотна си?Как като непрекъсанто си в мислите ми!

67. Исках да изпратя любовта си по пощата,но пощальона каза,че е прекалено голяма!

68. Липсва ми твоята усмивка,твоите целъки и нейната ти коя.Искам те!

69. Ако сърцето ти е затвор,то аз искам да съм затворник в него завинаги!

70. Светът става по-красив, когато ти си до мен!

71. Думите са лесни когато езикът е ЛУИБОВ!

72. Ако си ми ядосан/а можеш да ми върнеш всичките целувки

73. За света може да си някои,но за някого ти си светът!

74. Не мисля често.Не мисля много.Но когато мисля,аз мисля за теб!

75. Да се влюбиш е когато тя заспи в твоите ръце и се събуди в твоите мечти!

76. Както розата се нуждае от вода,поетът от молив,скулпторът от мъжа,така и аз се нуждая от теб!

77. Целуни ме и ще видиш звездите.Обичаи ме и ще ти ги дам!

78. Любовта е...да обичаш повече и повече всеки ден!

79. Искам да съм с теб в утрешния ден.Без теб денят ще е изпълнен с болка!

80. Искам да съм до теб и сърцата ни да туптят като едно....завинаги!

81. Жените харесват мъжа защото е силен,но го обичат заради неговата слабост!

82. Не е чудно,че те обичам.Но това,че ме обичаш ме кара да летя от радост!

83. Без любов не мога да живея.Ти си любовта и за това не мога да живея без теб!

84.Аз силно те обичам и сърцето ми за теб тупти.Без теб живота ми е скучен.Без теб немога разбери

85.Ако щастието е птица,нека никога не сприра нейният полет!Ако любовта е море,нека никога не видиш бряг

86.Сърцето ми не е пътека да минеш и да си заминеш.Сърцето ми не е камина да дойдеш и да се стоплиш.Сърцето ми е ХРАМ И влезеш ли оставаш ТАМ!

87.Да те помня ми казва сърцето.Да те помня ми казва душата.Да ме помниш не те задължавам, но ме помни ако заслужавам.

88. .Няма нищо по-тъмно от ноща.Няма нищо по-цветно от дъгата.Няма нищо по-силно от любовта и нищо по-сладко от теб

89.Когато птиците летят в ефира, когато вятъра гали свежите листа и езерото с хоризонта се събира, тогава идва любовта!

90.В живота си те срещнах случайно.Влюбих се в теб безкрайно и че те обичам няма съмнение.Да те забравя нямам намерение.

91.Господ е създал света за 6 дни, но му е отнело векове да създаде някои толкова красив,умен и интелигентен като теб.

92.Едно сърце безумно те обича.Едно сърце безумно те кълне, че вечно тебе ще обича,че вечно тебе ще кълне. Но знай че беше първата ми обич и последната ще бъдеш ти!

93.Какво е Живота? Живота е Любов. Какво е Любовта? Любовта е Целувка. Какво е Целувката? Ела тук да ти покажа!"

94.Ако обичаш някои и това боли,обичаи го дори и наранен да си.Ако някои теб обича запомни би трабвало и него да боли.

95.Ако обичаш някого напиши името му в кръг,вместо в сърце,защото сърцата биват разбити,но кръговете се въртят вечно.

96.Казаха Ми че Един Ден е 24 часа,че Един час е 60 Минути, Но Никoй Не Ми Е Казал че 1-на Минута Без Теб Е Цяла Вечност

97.Обичаи не този,който ти казва `Обичам те!` , а този,който със сълзи те моли `Обичаи ме!`

98.Ако ти живееш 100 години,то аз искам да живея 100 години,без 1 ден,за да не се налага никога да живея без теб!

99. Ключа към сърцето може да бъде само една мила дума или нежна целувка... Позволи ми аз да ти я дам!

100. Не се ли измори... да препускаш из мислите ми. Обичам те. Липсваш ми.

101. Хм.. най-добре е да ти кажа само "Обичам те". Достатъчно е, защото знам, че и ти ме обичаш!

102. Денят е тъжен без теб!

103. Боли... и е пусто, и бавно минават минутите... когато те няма.

104. Желая да чуя гласа ти, очаквам докосването ти, мечтая за теб.

105. Аз губя контрол, когато си близо до мен. Аз губя контрол, когато си мисля за теб. Аз губя контрол, защото те обичам.

106. Преди малко ми се обадиха от рая, търсят един агнел! Но няма страшно, не съм те издал.

107. Обожавам те. Искам те.

108. В училище ни учат, че 1 час е 60 мин. И че 1 минута е 60 секунди. Но никoй не ми е казвал, че един миг без теб е цяла вечност.

109. Бих искал да ти кажа много, но не мога. Бих искал да ти казаха всичко, но не трябва. Обичам те, това е много. Обичам те, това е всичко.

110. Обичам те,искам твоите ръце!

111. Обичам те, искам да милвам твоето лице!

112. Обичам те до болка И без теб не мога аз!

113. Целуваж ме, целуваж ме И нека болката да спре!

114. Знай,че без теб не мога аз И играеш си ти с моя огън!

115. Без теб не мога да обичам! Без теб живота няма смисъл!

116. Без теб не мога да дишам аз! Без теб е мъртва любовта!

117. Само ти си нейна И греховна! Само ти си весела И чаровна!

118. Знай, че ти си виновна за огъня в сърцето ми!

119. Луната нощем за нас изгрява И сърцата ни в тоз час страстно се търсят И изгарят!

120. Клада от страст в мен гори И камък сте запламти щом те ОБИЧАМ аз!

121. Обичаи мен, обич в моето сърце И душата си влеи ти в моето море!

122. Обичаи ме с парещи ръце И за миг завладей моето сърце!

123. Мечтая за любовта И виждам само теб!Летях И чаках аз ноща за дойдеш ти в съня!

124. Когато те видях аз разбрах, че ти си моята светлина И с теб открих любовта!

125. Бъди за мен любов-съдба И дариме с нейна топлина!

126. Животът мои това си ти!Обичаи ме И с мен бъди!

127. Бъди за мен едно начало И да стамен с теб едно нейно цяло!

128. Света за мен сега си ти!

129. Любовта ти ми е нуйнда И с теб искам да руша покоя на ноща!

130. Когато с теб сме само,говори ми с 2 очи,говори И ми кажи жадувана любов си ти!

131. В мига в които ме погледна повярвах в теб – ти бе любовта!

132. Обичам всичко в теб твоето лице И твоите ръце!

133. Обичам да съм с теб, защото с теб се чувствам жив И щастлив!

134. Имам само теб звездичке моя!Ти си сълзата И покоя!

135. Нейно, нейно ме докосни И пожелаи от мен всичко ти!

136. Завинаги оставам с тебе аз, завинаги дори в студ И мраз!

137. Сърцето ми нашепва,че си с мен И моят свят с твоя споделен!

138. Път към теб търся за да те открия. Пусто е щом не си до мен!

139. Бъди с мен И до края остани, любовта ми приеми!

140. моето сърце друг не иска, без любов само ще умре!

141. Всеки миг без теб ужасен!Всеки миг без теб страшен!

142. Душата ми е жива рана ако теб до мен те няма!

143. Боли да сънувам.Боли да жадувам. Боли от любов!!!

144. Ако те има, ела в живота ми.Ела ако те има на света!

145. Ела с мен за да познаеш любовта. Ще те даря с любов И сте си загубиш ума!

146. Искам те до мен безумна моя любов!

147. Пия светлина от очите ти, сбъдва се съня да слеем 2 съдби.

148. Позволи ми да буда с теб!Позволи ми да те обичам!

149. Чувам всеки такт на сърцето ти сякаш влак към мен в ноща лети.

150. Тъжен дъжд в мен вали като спомен си ти, а когато заспя ти нахлуваш в съня!

151. Виж душата ми как гори и към твоята душа полита, и тази нощ с мен ела!

152. Чуй сърцето ми как тупти и танцувай с буен ритъм, дай ми своята обич сега!

153. Позволи ми да съм до теб и обич моя да те наричам!

154. Кажи ми нейно,че ме обичаш и ще получиш моето сърце завинаги.

155. С устни нейно докосвай ме и сърцето подлуди ми.

156. Искам пак да ме целунеш и сърцето ми пак да спре от любовения трепет.

157. Искам те! Желая те!Копнея за теб!

158. 2 сърца, 2 съдни, 2 тела преплетени в едно!Аз и ти!

159. Аз и ти, 2 сърца изгарящи от любов!

160. Любовта е по-силна от мен и теб,тя прави чудеса!

161. Понеси ме към звездите и в сърцето си вземи ме!

162. Вземи ме в сърцето си и от теб не ще си тръгна аз!

163. Пазя в душата си обич една с която ще те даря!

164. Когато с поглед ме огрееш и галиш с ръце тогава вече знам щастливо ще е моето сърце!Любов ще дам, а ти ще можеш ли незнам!?

165. Далече си и не ще усетиш целувките и тихия ми зов!Но искам да усетиш душата ми и моята любов!

166. Аз тръгвам..ти свиваш рамене!Уверен си че ще се върна!Напразно!!!Ти всичко ми отне дори силата да се обърна!!

167. Преди да си отидеш-остани!Преди да тръгнеш-ме вземи!Преди да ме забравиш-за мен си спомни!Но щом не искаш-забрави!

168. Трябва да изгубиш някого за да разбереш че си го имал!Трябва да изгубиш любовта за да разбереш че си обичал!

169. Защо сърцето ти е от лед?Защо се влюбих точно в теб?Защо реши таз задба да си играе с любовта!

170. Обичам те защо да крия!Обичам те нима е грях!Сърцето си пред тебе ще разкрия - обичам те откакто те видях!

171. Казват че когато човек умира вижда най-хубавите моменти от живота си!Нима трибва да умра за да те видя отново!

172. Някой ден ще ме попиташ какво избирам теб или живота!Аз ще отговоря живота и ти ще си отидеш без да знаеш че моя живот си ти!

173. Ако всеки път щом мислех за теб от небето падаше по една звезда,то луната щеше да разбере какво е самота!

174. Сърцето ми за теб тупти!Но знам в живота аз веднъж обичам и моята любов си ти!

175. Не вярвай че жар са звездите!Че слънцето свети над нас!Че истина крий се в лъжите, а вярвай че



Тагове:   mn,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: play4eto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18692
Постинги: 3
Коментари: 8
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930